Kubki reklamowe w marketingu producentów obuwia

Kubki reklamowe

Kubki reklamowe

Współcześnie można zaobserwować znaczący wzrost intensywności działań reklamowych producentów obuwia. Jest to spowodowane rosnącą liczbą samych firm, a także wynikającym z tego wzrostem intensywności konkurencji między nimi. Firmy produkujące buty reklamują się w bardzo różny sposób, w tym także w środkach masowego przekazu (przede wszystkim w internecie, w czasopismach, radiu, a nawet w telewizji). Często stosują one jednak także nieco tańsze działania o charakterze marketingowym, w tym te polegające na dystrybucji gadżetów reklamowych. Są to przedmioty, które przyciągają uwagę potencjalnych klientów atrakcyjnym wyglądem i innymi, licznymi walorami.

Jaki przykład gadżetów reklamowych można tu podać? Najlepsze są te, które stanowią przedmioty codziennego użytku, a więc np. kubki reklamowe. Ich przydatność w życiu codziennym jest nie do podważenia, a zatem także ich skuteczność w marketingu nie podlega dyskusji. W przypadku marketingu producentów obuwia, są to gadżety o wyjątkowej skuteczności, jako że można na nich umieścić odpowiedni nadruk, promujący takiego producenta i jego wyroby.

Kubki reklamowe pełnią wówczas funkcję praktyczną oraz ozdobną. Jako takie, są bardzo pożądane przez potencjalnych klientów, których przecież nie brakuje. Jak owe kubki mogą do tych klientów dotrzeć? Przede wszystkim poprzez rozdawanie przechodniom na ulicach. Każdy przechodzień to potencjalny klient producenta obuwia. Wybiera się jednak te miejsca, gdzie ludzi jest zwykle najwięcej. Mogą to być np. centra miast, główne ruchliwe skrzyżowania, okolice zabytków miejskich, dworców, przystanków, ale także centra handlowe czy parki. Wszędzie tam zwykle przebywa dużo ludzi.

Kubki reklamowe mogą być także rozdawane w lub blisko sklepów obuwniczych, jako forma zachęty do wejścia do danego sklepu lub forma podziękowania za skorzystanie z oferty danego producenta. Jeśli np. ktoś kupuje obuwie konkretnego producenta, może dostać tego rodzaju podarunek. Jest to z całą pewnością podarunek bardzo miły i może zachęcić klienta do kupienia produktów tej firmy jeszcze raz. Może też to sprawić, że klient ów zachęci do skorzystania z oferty tegoż producenta znajomych i rodzinę.

About the Author: admin